פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

עיצוב ארונות מטבח בהתאם למראה הבית

אתם מגיעים הביתה ופשוט מרגישים שהבית איננו נראה טוב כפי שהוא היה נראה בעבר. אתם נכנסים לאינטרנט, שואלים חברים ומכרים ותרים אחר מעצב פנים איכותי, מקצועי במחיר הוגן. לאחר שמצאתם מעצב פנים מקצועי, עשיתם עמו תכנון עבודה, רצוי שתיקחו את הדבר הבא בחשבון: אם ארון המטבח שלכם נראה לא טוב, מיושן ואף מרופט אסור לכם בשום פנים ואופן לחכות לאחר שעיצוב הפנים של הבית יסתיים ורק לאחר מכן להתחיל בשיפוץ ארונות המטבח ומדוע? ובכן, מעצב פנים הינו איש מקצועי, בעל ידע וניסיון בתחום והוא בעצם מסוגל לעזור לכם להחליט איזה ארון מטבח יתאים למראה הכללי של הבית.


חידוש המטבח

חידוש ארון מטבח הוא ללא ספק אחד הדרכים הטובות והמוצלחות ביותר שישנן לחדש את מראה הבית. ללא כל צורך בשיפוץ מאסיבי וארוך ניתן להעניק לחלק מרכזי בבית מראה אחר, חדש ורענן יותר. כיום עיצוב ארון מטבח איננו כולל רק את החלפתם של ארונות המטבח אלא גם אביזרים נוספים שעומדים לרשותו של המטבח כמו: תנורים, כיריים, קולט אדים וכדומה.

ארונות המטבח השתנו מאוד בשנים האחרונות כאשר בעבר היו מספר מצומצם של צבעים וסוגים אשר "נכפו" על אופי הבית מחוסר באפשרויות נוספות. כיום ניתן לשלב בין ארונות מטבח לבין העיצוב הכללי של הבית כמו למשל על ידי ארונות מטבח מודרניים שמאפשריים לדלתות הארון לרחף ובכך בעצם לחסוך מקום.


במידה ואתם רוצים לשדרג את מראה המטבח הקיים ולקבל דלתות הזזה מרחפות אינכם צריכים להחליף את כל ארונות מטבח. כמו כן, כיום ניתנת האפשרות גם להוריד את הארון המטבח הקיים ובעזרת מסילות שיתאימו להרכיב עליהן דלתות הזזה ובכך בעצם לשמור על המרחב המקסימאלי של הארון.

עיצוב ארונות מטבחדירה ישנה

אם אתם מתגוררים בדירה ישנה ייתכן שכל הבית הוחלף פרט למטבח ולכן ארון מטבח נראה תלוש מעט. אין סיבה שהמטבח לא יהיה חלק תוסס, מודרני ומעניין בבית ולכן מומלץ לשלב את צבעי הארונות בצבעים שהשתלבו בבית(בדרך כלל עם סלון הבית).

אם אתם אינכם מחליטים על צבע ספציפי תמיד ניתן לבחור בצבע ארון מטבח ניטראלי אשר יצליח להשתלב עם כל ריהוט או עיצוב שתעשו בעתיד. מומלץ מאוד לוותר על פורמייקות בצבע לבן או צבעי עץ קלאסיים.

צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים