פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

עיצוב ארונות מטבח


ארונות מטבח היו בעבר פריט פונקציונלי המיועד לשימושם של המתגוררים בדירה ובד"כ לא חשוף לעיני האורחים. תפיסה זו השתנתה עם התמורות שחלו באופנות עיצוב הבית. כשהמטבח זולג לסלון (או הסלון למטבח, תלוי איך מסתכלים על זה...), חייבים לתת את הדעת גם לעיצוב ולמראה ולא רק לפונקציונליות.
 
ארון מטבח אינו עוד רהיט נסתר, אלא חלק בלתי נפרד מהבית כולו, וככזה, עליו להשתלב מבחינה ויזואלית בעיצוב הכולל. החיים המודרניים מכתיבים שינויים גם במבנה המטבח. כשמכשור החשמלי הולך ותופס נתח נרחב יותר של מקום במטבח, אך טבעי שלחדר זה יוקצה מקום גדול, מה שמצריך ארונות מטבח גדולים יותר.
 

ארון המטבח יוצא מהארון...

מטבח אופנתי ואסתטי יכול לעורר חשק לבשל ולארח. ארונות מטבח מודרניים מכילים שטחי אחסון ומשטחי עבודה ומאפשרים בישול בנוחות מקסימלית.
וכשנחה המוזה לבישול, אך טבעי שיתעורר הרצון לארח, והרי צריך גם לערוך בפני האורחים פרזנטציה של המטבח החדש והכה מדוגם שעיצבנו...
הארונות במטבח כיום עשויים מחומרים כגון עץ, מתכת או זכוכית ויש ארונות המשלבים בין חומרים. סוגי העץ המשמשים לארונות המטבח הם בדרך-כלל בוק, אלון או פורניר. כמו כן שימוש במוצרי פירזול מציע פתרונות מתקדמים ומאפשר מימוש תוכניות כאלה ואחרות הנוגעות לעיצוב  ארון מטבח   מהחלומות.
 

דגשים בבחירת ארון מטבח

בבחירת הארונות למטבח יש לתת את הדעת, מלבד העיצוב שהינו חשוב ללא ספק, על היותם של הארונות מתוכננים ובנויים בחוכמה,
פרקטיים ומאפשרים ניצול מקסימלי של החלל ושטחי האחסון. כשתוכנית העיצוב למטבח מתבשלת, יש לזכור כי המטבח אמור, בשורה התחתונה,
לשרת את המתגוררים בבית ולא רק להראות כתמונת מגזין.
צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים