פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

ארונות מטבח - עשרה טיפים לארון מטבח מושלם

1. ארון מטבח מושלם מתחיל בבחירת ארונות מטבח נכונים, ארון מטבח חייב להיות גם פרקטי ונוח לשימוש וגם יפה ומתאים לעיצוב חלל הבית.

2. ארונות מטבח צריכים להיות תפורים למידות המטבח. העדיפו לקנות ארונות מטבח בהזמנה אישית רק כך תוכלו להתאים ארונות מטבח בצורה מושלמת לחלל חדר המטבח האישי שלכם.

3. נצלו כל פינה במטבח. מטבח מושלם הוא גם מטבח שימושי, נצלו כל פינה בחדר המטבח וצרו מקומות אחסון שימושיים ורבים ככל הניתן.

4. פרזול זה סוד הקסם ליופי. בארון מטבח מושלם משלבים אלמנטים של פרזול מהדור החדש, אתם תופתעו לגלות כמה אפשרויות שימושיות ויפות כאחד קיים בתחום הפרזול.

5. מכשירי חשמל מתכננים יחד עם התכנון של ארונות מטבח. כבר כאשר אתם עובדים על הבחירה של ארונות מטבח בקשו מאיש המקצוע שלכם שישלב בתכנית העיצוב שלכם את כל מכשירי החשמל שאתם מתכננים להכניס בעתיד הקרוב וגם בעתיד הרחוק, כך למשל, הכינו מקום מבעוד מועד למדיח כלים גם אין לכם תכנית לרכוש כזה בטווח הקרוב, בינתיים השתמשו במקום זה כארון אחסון ובבוא היום פשוט הסירו את המדף והכניסו מדיח כלים, אל תשכחו לתכנן נקודת מים מבעוד מועד.

6. לא כל הכיריים מרובעים. שימו לב שישנם עיצובים חדישים ומפתיעים לכיריים לבישול, בחרו אתה כיריים שאתם רוצים ובקשו מאיש המקצוע שלכם שיתכנן לכם את המקום לכיריים בתוך משטח העבודה, כיריים אליפטיות או עגולות דורשות תכנון מוקדם כיוון שבמטבחים הסטנדרטיים נלקחים בחשבון כיריים מרובעים.

7. בחרו מקרר. ההבדל בין תכנון מקום למקרר סטנדרטי לבין מקרר של שתי דלתות, שנפוץ בבתים רבים, הוא שונה במהות, חבל שתצטרכו לערוך שינויים בארונות מטבח סטנדרטיים שיעלו לכם כסף מיותר, תכננו זאת מראש.

8. ביחרו איש מקצוע מנוסה. כשמעצבים מטבח ורוצים ליצור משהו ברמה גבוהה, מומלץ לבחור בבעלי מקצוע שצברו שנות ניסיון בתחום עיצוב וייצור מטבחים, עיצוב מטבח שונה מעיצוב של רהיט רגיל ויש לקחת בתכנון אלמנטים רבים בין השאר יש לשלב בין יופי ונוחות ולנצל בצורה טובה את כל המקומות הפנויים במטבח תוך יצירת מקומות אחסון יפים ופרקטיים.

9. וותרו על ארונות מטבח פינתיים. לימדו מטעויות העבר, אנשים רבים מתקשים לעשות שימוש בארונות פינתיים עמוקים שהגישה אליהן אינה נוחה, במידה ומידות המטבח שלכם מחייבים ארונות פינתיים צרו אלמנט שיאפשר לכם גישה נוחה לכל חלקי הארון, ישנן אפשרויות מתקדמות בהם ניתן לשלב מדפים מסתובבים וכדומה.היוועצו עם איש המקצוע שלכם לגבי עניין זה.

10. אל תוותרו על טעם אישי. נכון שהמלצות פרקטיות הן חשובות מאוד אך בפועל, תצטרכו כנראה לראות את ארונות המטבח מספר פעמים ביום ולכן חשוב שתטבעו בו את הטעם האישי שלכם.
 
טיפים לארונות מטבח
 

10 טיפים שימושיים להתאמת ארונות מטבח

 
1.  בעת עיצוב המטבח יש לקחת בחשבון נגישות ומהירות תנועה. התנועה במטבח היא מהירה. במהלך הבישול לוקחים בקבוק רוטב מהארון, קופצים למקרר, פותחים מגירה, סוגרים, מערבבים...מטבח שמתכונן היטב הוא כזה אשר מייצר מרחב תנועה נוח ומהיר.
 
2.  פרט לארונות מטבח קיימים במטבח גם מקרר, תנור, מדיח כלים, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כיריים ועוד...חשוב להתאים את עיצוב המטבח החדש למכשירי החשמל הקיימים.
 
3.  נקודות חשמל והזזת שקעים. במהלך בניית הארונות יש לשים לב למיקום השקעים. המטבח מכיל כמה וכמה מכשירים חשמלים אשר דורשים חיבור לשקע. תכנון נכון הוא כזה היוצר איזון וגישה נוחה אל שקעי החשמל.
 
4.  אם אתם משתמשים בברז גז בישול חשוב לבחון היכן הברז. פגיעה בצינור גז במהלך בנייה עלולה להיות מסוכנת. לפני כל בנייה, ניקיון או עבודה במטבח אשר מתבצעת בסמוך לברז הגז חשוב לסגור את הברז היטב. במידה ומריחים ריח של גז במהלך העבודה יש לטפל בעניין בחומרה.
 
5.  בניית ארונות מטבח היא משימה שונה מבניית ארון חדר שינה סטנדרטי או ארון אמבטיה. ארונות מטבח הם מבנה מורכב. בכדי שתוכלו לבדוק האם המטבח בחנות מתאים לכם חשוב למדוד טרם הגעתכם לחנות את גודל המטבח שלכם בעזרת סרט מידה. יש לבחון אורך, רוחב, זויות ופינות. גם בחנות יש להוציא את סרט המידה לשרטט ולמדוד.
 
6.  אביזרי אחסון משלימים. קיימים כיום שלל אביזרי אחסון ופתרונות אחסון חדישים בעלי עיצובים מקוריים. המטבח המודרני הוא הרבה יותר מסדרת ארונות מעל הכיור. המטבח המודרני מלא בהפתעות מעניינות. לכו לראות לפחות 5 דוגמאות של מטבחים לפני שאתם בוחרים את המטבח שלכם. מטבח לא מחליפים בכל כמה שנים! וכשמחליפים עושים את זה כמו שצריך.
 
7.  חלל המטבח וארונות המטבח באים במגע עם מים ורטיבות במהלך הבישול ושטיפת הכלים. לפני רכישת המטבח יש להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים עבורכם חומר מתאים לבניית ארונות מטבח. לא כל חומר מתאים ועמיד דיו בכדי לשמש לבניית ארונות ורהיטי מטבח.
 
8.  את התקנת הארונות חשוב לבצע בעזרת כלים מתאימים. יש לחזק את הארונות אל הקיר בעזרת ברגים מיוחדים. עבודה חובבנית עשויה להביא לתאונות, נפילת דלתות ועוגמת נפש.
 
9.  ישנם אנשים אשר נוהגים להקצות ארון מטבח מיוחד בכדי לאחסן את פח האשפה, חומרי הניקוי וכלי עבודה. אם אתם נוהגים לעשות זאת חשוב כי תבחרו מראש בתוכנית המבנה את מיקום ארון הניקיון. חשוב ליצור הפרדה בין ארונות מטבח אשר משמשים לחומרי ניקוי וארונות מטבח אשר מיועדים לאוכל וכלי אוכל. הארון אשר נמצא מתחת לכיור המטבח הוא לרוב ארון חומרי הניקיון היות ולא מומלץ לאחסן בו דברי מאכל או כלי אוכל.
 
10.  השוואת מחירים. שוק המטבחים בישראל הוא שוק תחרותי. התחרות פועלת לטובת הצרכנים ובעזרת מיקוח ופעולה פשוטה של השוואת מחירים ניתן לחסוך אלפי שקלים. הצעת מחיר יקרה היא לאו דווקא הצעת מחיר טובה. הצעת מחיר זולה באופן מחשיד צריכה להדליק נורות אדומות. חשוב לרכוש מטבח בחברה אמינה אשר מעניקה תעודת אחריות ושירות איכותי ללקוח.
צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים