פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

פרזול למטבחים

ענף הפרזול הוא חלק מהותי מהבית, פרזול  כולל מוצרים המופיעים בכל מקום בבית שלנו כמו (ארונות מטבח, ארונות קיר, ארונות אמבטיה ועוד...), כלומר כל דבר ממתכת הדורש עבודת נפחות נקרא פרזול. ידיות מתכת המשמשות לצורך פתיחת הדלתות ב ארונות מטבח  וחלקי בנייה עשויים מתהליך של פרזול.

פרזול למטבחים - עבודות פרזול בולטות בכל מה שקשור לעיצוב ארונות מטבח. ישנם מגוון של מוצרי פרזול לארון מטבח כמו ידיות וצירים לארונות מטבח, כמו כן ישנו פרזול איכותי לסגירת מגירות  בארון מטבח ללא טריקה ופרזול המאפשר מנגנוני פתיחה והרמת דלתות מטבח עליוניות מתרוממות. כמו כן רצוי להקפיד לקנות פרזול איכותי מחברה ידועה, אשר תתחייב לאחריות למספר שנים ארוכות ותאפשר לכם שקט נפשי והנאה מארונות המטבח החדשים. מוצרים שהם לא איכותיים יתבלו ויתקלקלו יחסית מהר מפרזול ברמה גבוה יותר.

פרזול למטבח

פרזול למטבחים יכול לתת לארונות מטבח שלכם מראה מושלם ויוקרתי, ישנם סוגים שונים ומגוונים בכל מיני צבעים ודגמים,  הפרזול  נותן מראה אסתטי, שומר על סדר ונותן נוחות מרבית ליופי של המטבח, כאשר היום בעידן המודרני פרזול למטבחים הופך את המטבח יעיל יותר מבחינה גסטרונומית. המטבח מסודר כך שלכל אביזר יש מקום אחסון מיוחד משלו.

מומלץ לבחור מוצרי פרזול התואמים את קו העיצוב ארונות מטבח, וכך ליצור אוירה של הרמוניה כאשר כל פינות חלל המטבח מעוצבות .
 

פרזול בחדר האמבטיה -  ישנם אביזרי אמבטיה שונים כגון מתקני תליה למגבות , מדפים למוצרי הרחצה ולמוצרי ההיגיינה.יש אביזרים המותקנים על הקיר ויש כאלו המותקנים על דפנות המקלחון. הנפוץ ביותר הוא הפרזול לפחים ולמברשות לחדרי שירותים.

* פרזול בחדרים - תוכלו למצוא מוצרי פרזול כפתרון  אחסון לארונות  כמו ארונות קיר  וארונות שירות.למשל מתקן לתליית מכנסיים או עניבות.

* פרזול בחצר -  ניתן למצוא אביזרי פרזול לדלתות כניסה כמו פעמוני כניסה, נוקשים, תיבות דואר ואריחים דקורטיביים. ישנם גם שערי כניסה לחצר העשויים מברזל.

היתרון הגדול בפרזול הוא העמידות והחוזק. בניגוד למוצרים פגיעים העשויים פלסטיק או עץ מוצרי פרזול עמידים וחזקים יותר. פרזול הוא למעשה הטאץ' הסופי ההופך מוצר,רהיט או אביזר ליפה.

כאשר קונים מוצרי פרזול יש לוודא האם הם צופו בחומר אנטי קורוזיה, מאיזה חומר עשויים מוצרי הפרזול, לכמה זמן מתחייבת האחריות וכדומה...

 
צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים