פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

ארונות מטבח


המטבח הוא המקום המרכזי ביותר בבית עם הכי הרבה פעילות, בעצם המראה והעיצוב של ארונות מטבח הוא זה שתופס את רוב החלל בחדר ולכן הוא זה שעושה את הרושם הראשוני של הבית.

הפריט היותר חשוב במטבח הוא ארונות מטבח, מטבח לא יכול לתפקד כראוי בלי ארונות מטבח שנועדו לאחסון לכלי בישול כלי אוכל ולמוצרי המזון. כשאין ארונות מטבח המכילות מגירות  לסכום ולמוצרי מזון  יבשים וארון מיוחד לסירים הוא מטבח שלא יעמוד במשימה.

היום יש מגוון עצום של ארונות מטבח מסוגים וצבעים שונים, הבחירה של  ארונות מטבח תלויה בחומר שמהם הם עשויים, צבע וגודל. עיצוב ומבנה ארונות מטבח צריכים להיות מותאמים להרגלי הבישול שלנו.

ארונות מטבח העשויים מעץ מלא או מחומר חזק ואיכותי אחר, יחזיקו מעמד לשנים רבות, ארונות מטבח העשויים מסיבית או מלמין שהם סוגי עץ פשוטים יחזיקו מעמד לתקופה קצרה וצפויים להיות ב ארונות מטבח אלו  תקלות כמו עץ שמתנפח ממגע מים וכדו'.

היום יש הרבה חדשות בענף ארונות מטבח, יש ארונות מטבח שלהם יש מגירות נשלפות, ישנם ארונות מטבח שהחלק העליון שלהם מעל השיש פתוח ללא דלתות , ישנם אפילו ארונות מטבח חכמים שניתן לפתוח אותם עם שלט רחוק. חידוש נוסף שהולך היום בעיצוב ארונות מטבח נקרא בשמו המקצועי  ארונות קלפה כלומר ארונות מטבח עליונים שהדלת שלהם לא נפתחת לצד אלא מתרוממת למעלה וכך לא צריך להיזהר על הראש כשמישהו פותח את הדלתות של ארונות מטבח.

מטבחים מעוצבים או יותר נכון עיצוב ארונות מטבח מצריך מכם לבחור נגר טוב שיהיה מקצועי ואמין. כמובן תבדקו אם כמה  ניסיון יש לו בעיצוב ארונות מטבח.

אחרי שבחרנו נגר, ארונות מטבח ועיצוב החלל, נותר פרט מאוד חשוב והוא הידיות שאמורות להשתלב ביחד עם ארון מטבח. יש מגוון ענק של ידיות שאפשר להתאים ל ארונות מטבח. חשוב לזכור שכדי שתהיה הרמוניה במטבח ,העיצוב של ארונות מטבח חייב להתאים  לעיצוב  הידיות.

ישנם מתקני תבלינים המתלבשים על דלתות ארונות מטבח ומיועדים במיוחד לשמור על הארגון והסדר במטבח.

לסיכום ארונות מטבח צריכים להיות מותאמים לצרכים היום יומיים שלכם ולסגנון החיים שלכם.

צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים