פוני מטבחים

לחנות הפרזול שלנו:     www.ponyp.co.il

ארונות מטבח של הדור החדש

כבר מזמן שארונות המטבח אינו רק חדר בישול ואפייה... בשנים האחרונות ארונות המטבח תופסים מקום מרכזי בכל בית, בתי אב רבים מבקשים לתכנן לעצמם את ארון המטבח, מרווח וגדול ולעצב אותו בצורה מיוחדת, פרקטית ומרשימה.
אם בעבר הכניסה למטבח הייתה למטרה ספציפית היום ארונות המטבח הוא חלק מאוד חשוב בחיינו, את רוב הזמן אנו מבלים במטבח ,בארונות מטבח רבים מכילים מקום ישיבה בו נחים בני המשפחה, קוראים עיתון או יושבים עם המחשב הנייד...
בעוד שהמטבח הופך מקום פעיל יותר ויותר מתחילים לצוץ דגמי ארונות מטבח מרשימים יותר ויותר.
אם בעבר היו בני הזוג ניגשים לחנות מטבחים או לנגרייה שמכינה מטבחים ומבקשים ארונות מטבח בצבע ובגודל מסוים הרי שכיום מרבית בתי האב בוחרים לשכור לעצמם מעצב פנים ששוקד על מלאכת עיצוב ארונות המטבח.

ארונות מטבח של הדור החדש
שלב הבחירה של ארונות מטבח הוא אמנם רק שלב אחד מתוך מלאכת עיצוב המטבח המשפחתי אך ללא ספק זהו שלב מרכזי וחשוב.
ארונות מטבח של הדור החדש שנבחרים בקפידה יכולים לשנות באופן משמעותי את מראה המטבח וליצור אווירה מיוחדת. בחירה של ארון מטבח מורכבת משני פרמטרים חשובים אותם יש לשקול, האחד הוא כמובן ההיבט העיצובי והשני הוא עניין הפרקטיות. כל מעצב פנים שאמון על עיצוב המטבח אמור לקחת בחשבון את שני הפרמטרים הללו, עליו לבחור ארונות מטבח שמתאימים מבחינה עיצובית וכן שימושיים ופרקטיים לאחסון ולשימוש יום יומי.

ארונות מטבח של הדור החדש מקנים הרבה יותר מקומות אחסון מארונות המטבח הישנים, עם אפשרויות לדלתות בפתיחות שונות, כך גם תפסו מקום מרכזי ארונות עם דלת כנף שנפתחת כלפי מעלה ופתרו בעיה של מקום ונוחיות. במקביל, ארונות מטבח ש הדור החדש מותאמים למגוון צרכים, כמו למשל למשפחות עם ילדים קטנים בבית נוהגים לעשות ארונות מטבח ומגירות שלא נטרקים אלא נבלמים כך שלא ייוצר מצב שהדלת או המגירה תיסגר על היד של הילד.

איש מקצוע יוכל לסייע לכם לנצל את המקום שיש לכם במטבח בצורה הטובה ביותר ולעצב ארונות מטבח פרקטיים ויפים גם יחד, מטבחי פוני ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי מתקדם ולהוביל אתכם יד ביד כל הדרך למטבח מושלם, עדכני, פרקטי ונוח לשימוש יום יומי.
צור קשר

לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו עכשיו
054-5868861
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

logo בניית אתרים